Jsme na to dvě! Pořád o tom tlacháme! Tak jsem řekly "DOST" a pouštíme se do TOHO!

neděle 23. června 2013

Jeden den podle Petra Havlíčka

Zdroj: www.mf.cz
Ráda čtu časopis Dieta. Název je sice trochu zavádějící, ale myslím si, že je to jeden z nejlepší časopisů s tématem zdravého životního stylu u nás (u nás rovná se v ČR :-) ).
Pro inspiraci jsem listovala staršími čísly, až jsem narazila na docela čerstvé květnové vydání, ve kterém je zpracovaný jídelníček na celý měsíc, který dělal Petr Havlíček. Vybrala jsem si jeden den, nejvíce se mi zamlouval hned ten první, nakoupila suroviny a pustila jsem se do toho.
Byla jsem zvědavá, jestli vůbec zvládnu jíst podle nějakého jídelního plánu, který vůbec neví, na co mám a nemám chuť. Jsem zastáncem teorie chaosu a momentální nálady, když mám na svačinu chuť na sladké, dám si jogurt a ovoce, pokud na slané, dám si něco jiného.....
Snídaně
3 dcl jablečného džusu naředěného s vodou (2:1) + 2 menší plátky celozrnného chleba + margarín + 1/3 kelímku cottage
Svačina
kiwi + bílý jogurt + 2 lžíce musli
Oběd
tortily s kuřecím masem a ledovým salátem
Svačina
malé jablko + bílý jogurt + celozrnná sušenka
Večeře
uzené tofu + brambora + zelenina
II. večeře

plátek pufovaného chleba + gervais + kousek zeleniny
Přes den sníst:
10 g nepražených ořechů
Snídaně
Dopolední svačina


Odpolední svačina


Oběd










Večeře
                                                       
II. večeře









A jak to tedy celé dopadlo?
Snídaně byla na první pohled úplně stejná jako má obvyklá. Dávám si každé ráno celozrnné pečivo, nějaké mazání, sýr (šunku) a zeleninu. No ale nic není takové jak se na první pohled zdá. Teď toho bylo mnohem víc. Zapila jsem džusem zředěným s vodou a cítila jsem se přejezená jak nikdy. :-P
Pořád jsem se cítila "na prasknutí", ale už byl čas na dopolední svačinku. Neměla jsem chuť ani hlad, ale když už jsem se na to dala, tak to vydržím. Jídlo bylo osvěžující, lahodné.
Na oběd byly tortily s kuřecím prsíčkem...mňááám...uf, musela jsem povolit pásek na kalhotech. Říkala jsem si, že je fakt nevím, kdy ještě do sebe nacpu tu ořechy, protože to už vážně není možné.....no nakonec hodinu po obědě, jsem je sezobla...žádný problém.
Při odpolední sváče jsem hledala jablko, nikde nebylo, kupovala jsem tři, nikde nic. Asi mi je někdo přibral, no nevadí. Takže svačina bez jablka, ale stejně jsem nestrádala.
Večeře se skládala s uzeného tofu, brambor a zeleniny. Tofu mělo být celý balíček, ale dala jsem 3/4, protože toho bylo vážně moc. Druhou večeři jsem snědla docela pozdě, protože se mi už nikam nevešla.

K tomuto stravnímu režimu jsem cvičila Jillian - 30 DS - level 1 a pak jsem ještě protáhla své tělo po kratší trase na kole.
                                  
Závěrem můžu říct, že jako divák pořadu Jste to co jíte, jsem nikdy nechápala, jak si účinkující mohou pořád stěžovat na to, že pořád jen jí a jsou neustále sytí, teď už to chápu. Pokud mají podobný program, tak museli být přejezení od rána do večera. :-)      :-)   :-)    
Jídelníčku podle Petra Havlíčka sama za sebe tedy dávám jedničku a určitě ještě někdy vyzkouším nebo se přinejmenším budu alespoň inspirovat.

TAK ČUS BAMBUS!
    NIKOLA                                                                                                            

Žádné komentáře:

Okomentovat