Jsme na to dvě! Pořád o tom tlacháme! Tak jsem řekly "DOST" a pouštíme se do TOHO!

neděle 11. srpna 2013

Mezivýsledky s překvapením

Od začátku hubnutí uběhl už nějaký ten pátek. Spousta věcí se daří, spousta taky ne. Sama sebe vidím každý den, nechápu, jaktože vypadám pořád "stejně". Výsledky celkově jsou, ale pokroky malé a malé a ještě menší, což je pro mě poslední dobou velmi demotivující.
Letos jsem se přihlásila do soutěže Hubneme do plavek, kde v podstatě ani o nic moc nejde. Podmínkou bylo napsat email, vyfotit se před, přihlásit se na portál Fitweb.cz a po nějaké době zhodnotit snažení a vyfotit se po. Úplně jsem na tuto soutěž zapomněla.
A najednou jako blesk z čistého nebe přišel email. Že se chystá ukončení soutěže, ať zašleme výsledky domácího hubnutí. Vůbec se mi do toho nechtělo, vždyť vím, jak vypadám a nic moc se nezměnilo. ALE NAKONEC JO! Něco se změnilo. Po vyfocení je vidět značný rozdíl. :-) Mínus 6,5 kg a mínus 10 cm přes břicho. Super!!! :-)

Po pár dnech mi přišla odpověď, že jsem mezi nejlepšími čtyřmi účastníky a že mě zvou do Prahy na finále. :-) :-) :-) Nemohla jsem tomu uvěřit. :-) :-) :-) Tak jo, jedu do Prahy. Skončila jsem celkově na druhém místě, jsem fakt nadšená, pořádný kopanec jít dál, až ke svému cíli. Asi to prostě dělám dobře!!! :-)

Zdroj: www.fitweb.cz
Zhodnocení svého snažení při "Hubneme do plavek doma".
Původní dopis:
Za poslední rok a půl roku jsem vliven nemoci a zajídání stresu přibrala něco přes 8 kilogramů. Celkově je moje nadváha ale mnohem větší. Cítím se nepříjemně a myslím, že je čas s tím něco začít dělat. Snad celý tuk jsem nabrala do horních partií (břicho, prsa a paže). Nejen, že se mi má postava nelíbí (vypadám jak "koule na špilkách"), ale bojím se i zdravotních problémů plynoucích z tohodle typu nadváhy. Doufám, že díky zdravé stravě a pohybu pomalu dojdu ke svému cíli. :-)
Chtěla bych zhubnout 8 kg, celkově potom kolem 13.
Zhodnocení:
Nakonec šly váha a centimetry dolů pomaleji než jsem si plánovala, ale vidím svou snahu a výsledek jako velmi pozitivní. Pravidelně jím, cvičím, vařím, plánuji a chystám, mám spoustu energie a dobrou náladu. Prostě skvělý pocit. 
Občas to taky nevyjde a dám si něco mimo plán, nebo mě přemůže lenost a nejdu cvičit, ale teď už jsem pochopila, že se z toho svět nezboří a po malých krůčcích se dá postupem času dojít k vysněné postavě. Hodně jsem také využívala portál fitweb, který je díky fitparťákům velmi motivující.
Zhodnocení v číslech:
                       
váha                  - 6,5 kg
prsa                  - 5 cm
pas                   - 6 cm
břicho               - 10 cm
boky                 - 3 cm

Tak čus bambus!
Pokračuji dál. :-)
Nikola


Žádné komentáře:

Okomentovat