Jsme na to dvě! Pořád o tom tlacháme! Tak jsem řekly "DOST" a pouštíme se do TOHO!

pondělí 10. června 2013

Postátnicový a postěhovací a poaklimatizovací re-born :-)

Do naši životů vešla náročná fáze. Eva se stěhovala a já jsem se potýkala s učením a se stresem ze státnic. Vše je úspěšně za námi a po krátké aklimatizaci se sebou můžeme zase začít něco dělat.

Ve stádiu učení jsem se vykašlala na nějaké systematické každodenní cvičení, chodila jsem jen 1x týdně na aerobik, protože ten si nemůžu nikdy odpustit a párkrát jsem vyjela na kole. Jídlo jsem moc neřešila a taky jsem trošku nabrala, což vidím jako krok zpátky, ale nevadí, jde se zase na to!!!!!! :-)

Dnes jsem se probírala různými cvičebními videi co mám doma a taky nabídkou z nejbližších fitek a tělocvičen (nejbližší v mém případě ale znamená docela dost daleko!!). Nevěděla jsem, co budu cvičit, ale pak mi to došlo, já chci prostě znovu začít s Jillian - 30 DS a tentokrát to docvičit až úplně do konce!! (Minule jsem odcvičila jenom 2 levely.) Takže se opět budu opakovat, ale ta jednička je prostě skvělá, strašně mě baví a jsem ráda, že si doma můžu zacvičit něco pro mě tak zábavného. Akorát se musím přiznat, že po delší pauze, mi toto cvičení dalo více zabrat než bych čekala.

Jídelníček:
Snídaně: celozrnný chléb + lučina + šunka + zelenina + nápoj z mladého ječmene
Oběd: kuřecá prso + bramborovo celerová kaše + zelenina
Svačina: jablko + jogurt
Večeře: vepřová panenka v listovém těstě + houby + zeleninový salát
2. večeře: dietní shake

Obídek

Tak ČUS BAMBUS!
Nikola







Žádné komentáře:

Okomentovat