Jsme na to dvě! Pořád o tom tlacháme! Tak jsem řekly "DOST" a pouštíme se do TOHO!

středa 27. března 2013

Forever alone

Ahoj, ahoj, ahoj!
Jsem meteosenzitivní! Poslední dva dny mě tak bolí kolena, že mi dělá problém sejít i schody. V žádném případě nemíním házet vinu na cvičení, protože musím říct, že si doopravdy hlídám, aby pozice, ve které provádím dřepy, výpady a podobně, byly správné. Házím vinu na počasí, protože to, co se v posledních dnech venku odehrává, nemá obdoby a mě už to vážně nebaví!
O víkendu jsem necvičila :-/ celou sobotu jsem strávila zařizováním jedné (troufám si říct) vydařené akce. A v neděli jsem byla tak rozbitá, že jsem sotva vylezla z postele :D :D :D. Včera a předevčírem jsem si zacvičila Jill 30DS. Dnes jsem to bojkotovala. Dala jsem si půlhodinovou sérii posilovacích cviků. Dala jsem si cviky na břicho, paže, záda. A taky na stehna a zadek. Všechno hezky vleže :-) záměrně jsem se vyhnula hopsání, dřepům a výpadům. Bolí to!!! Pravda je, že jsem se nezapotila jako s Jill, ale aspoň jsem něco udělala.
Jak jsem zatím na tom s Jill

A jsem nespokojená, protože jsem včera vypila cca 2l Kofoly. Obávám se, že v tomto případě, i když jí miluji, JE CO ŘEŠIT!
Nicméně už se těším, až se venku udělá trochu méně mrazivo a vyběhnu :-).
A dál, jsem zamilovaná. Už asi dva měsíce. Do karobu! Dávám si ho do jogurtu, do tvarohu, polívám si jím ovoce a nemůžu se užrat!
Tak ČUS BABMUS!
Eva








Žádné komentáře:

Okomentovat